Saturday, January 23, 2010

Tahun 2010

salam,
 Terasa berat jgak hati ni nak dtg sabah nie, bukan sebab berat badan naik, keh keh keh, almaklum lah, cuti panjang sgt. dah habeh cuti penggal, sambung lagi cuti emergency 1 minggu. mau tak mau kena mai jgak ke sini, sebeb nya di sini lah tertulis sudah di lauhul mahfuz tempat aku cari rejeki. hi hi hi....
 Semua kawan2 dok tanya .... "awat hang cuti lama sangat".... "x pueh ka kerajaan bagi cuti sebulan setengah?"..
ewah2..sedap nya mulot depa no... sebenaa nya aku sambung cuti lagi seminggu tu ada masalah sikit di kg... sebab nya ibunda dimasukan ke wad untuk pembedahan pada 6/01/10. alang2 aku di kg lagi masa ditetapkan tarikh tu, aku lajak ja la... "apa la hangpa nie"... "bukan aku sengaja".... "x maqah aih".. nasihat.
 So, itulah lah ceritanya aku lajak sikit cuti. mungkin kawan2 semua rindu kot kat aku, keh keh keh,, x dak tempat nak mngutuk... (perasan aku ja)...atau x dak aku, selamat depa semua dari kutukan aku... ceh apa la aku mqaban nie...sori no kawan2... main2 ja..tapi bila saku nak dtg ke sabah nie, dapat pulak berita x berapa seded la, 2 oqang sahabat qori aku cau plak dri sekolah nie... tah masa mana pun aku x tau depa dua nie isi borang pindah, tup tup hilang.
 Kamel dan juin. satu pi pulau, satu lagi masuk lagi dalam ke hutan...satu pok RM500, satu lagi pok Rm1000. "ayyaaaaa...lu lua2 olang aaaa.. manyak mau luit manyak2 oooo... talak sukup ka luit2 lu olang sikalang?"
mau itu bikin apa lo...? he he he he...itu amoi aku pun kuluaq jugak meh, talak sudah aku punya cintan lo...

ok... dah la tu... meqaban btoi aku nie... saja2 ja nie ...baqu lepaih balik makan tengahari.... mangadap la sat laktop nie... x nak buta apa.
 ok wa cau dulu beb.
assalamualaikum.....
"JIHAD DI JALAN ALLAH"

1 comment:

ijad said...

selamat tahun baru...