Friday, August 21, 2009

lagi gambar majlis perpisahannn..


"assalamualaikum....yg berusaha bersungguh2...PK1....k.ros...PKhem...k.ju...PKkomkom...k.noraini.....dan seterusnya rakan2 futsal sekalian....berdiri nya saya di hadapan in.."...(truuut truuut)...bunyi hnpon dia tau..."jap2 a tuan2..."..."hello..a...brapa?..12 kilo? 1 kilo RM3.50 ja baaah.....ok2 nti org saya hantar.."..."ok..tuan2 dan puan2 rakan guru2 sekeli...(truut truuut) ..bunyi lgi tau hnpon dia.."jap2 a..." helloooo...a napa? apa mau o?... oooo ...berapa lai ko mau? saiz? ok2..di nexsus karambunai ka? ok ok ok...(Alhamdulillaah..rejeki aku pagi nie)....nti saya hantar sendiri..bah sibuk aku pagi ..."..hahahahahaha...itu lah gaya taukeh nie..laut dan darat amiiiinnn harap2 dia x baca la blog nie ye..keh keh...klu x..ade yg kena potong kapla nie...,,, moidin moidin...

alamak seam..x sempat aku snap gambo kau masa ambik cendera mata tu soli la a...lain kali aku snap gamba ko... mana tau ko dtg lagi praktikum di sikul nie...hehehehehe....ada lg candrahati ko dpt....hu hu hu..


Jan....ko tau ka apa dlm bungkusan tu?....ha haha ha....aku pun x tahu..huhuhuhuhu... tp ko uda tahu la kan masa aku taip blog nie pun dah lepas 2 hari da...x kan ko x buka lgi kan...jd pa ada dlm tu jan kasi tau ba aku...?

Ambooooi4..... lama no ko pegang tangan PK hem tu greg...sampai x lepas2 ...udah2 la tu greg..lepaskan lah dia...hubuhuhuhuhuhu.....ko ambik cenderakenagan tu udah le....kui kui kui

"iman x daaapat diii warisiiii oleh seorang cikgu yang bertakwaaa..." eh eh asalkan tengok muke ko..aku nk nasyiiiid ja..napa tu a man?...heran aku..bukan nk olok ko nie man...mungkin takdir kali kan...ngam lagu tu dgn nama ko...amiiiiin..mudahan2 iman ko bertambah kuat di bulan puasa nie...aiman x kisaaaaaah...huhhuhuhuhu...

No comments: