Friday, August 21, 2009

majlis perpisahan ....

"salam....yang arif tuan hakim lg bijak sana... saya berdirinya di sini adalah ....isk isk isk...terharu nie... jap2 mna sapu tanya aku nie...aiyaa..ok ..sambung..tuan2 dan puan2 dan cik wong"...".bla bla bla.." panjang jgak mamat nie bercakap..maklum la bru balik dri semenanjung..wakil maktap gaya dalam acara pidato...hehehehehe...nie di panggil cikgu seam...nama dia nii syamsul....yg penuh tanya dia la..huhuhuhu...ajar pa ntah...nti aku update ....lain..

bah ko..tunggu apa lagi...cakap..cakaaaap...cakaaaaap....aduuuuiiii....napa ko x nak cakap.....tersengeh2 kt sana tu buata ape?.....cakaaaaaap.....stop2...camera...test semua stop..hahahahahahhahaha tu dailog ahmad nisfu daaaa....nie kawan kita nama nya azizan....panggilan manje...ceh manje ke?....pooooorrrrraaaah cit...huhuhu...jijan....dia memang org yang suka senyum..mna2 dia pgi senyuuuuum je....banyak pahala tu jan...hhehehehhe. asal dari? ntah nti la aku update...mengajar? ntah nti aku update...

la senyum jgak mamat nie....baguih la dorang nie...senyum sokmo...ntah pa yg dorang senyum pun x tau la..mungkin kawan2 kt belakang tu kasi main2 kot....ya la...kan orang lama nie selalau main2kan orang baru cam dorang nie....eh sape orang baru nie...ha...nie la...gambo di atas nie..nama penauh aku x tau la...tp shot punya greg...gregori ka..klu x silap aku la...greg kalu ko buka blog nie ..ko kasi betul nama ko tu aaaa....kalu x ngam la..

"iman x daaapat di warisiiii....oleh seorang cikgu yang bertaqwaaaaaa.....bla bla bla...."...sedap jgak brader nie nyanyi erk...mcm artis kampung2...kui kui kui..man...jangan marah no...bulan puase nie..."eh ko puase x ari nie...nie hari pertame nie..jgn ko x bangun saor...ko x puase plak..keh keh keh..."..name brader nie norriman....panggilan manje iman...x manje.?..man... (je-x)...hi hi hi...dia nie kipper kami ...futsal...memang campen la...
dari kiri: iman..(kipper). greg..(jaga kipper)..jijan.(penyerang berani mati). syamsul.(pertahanan)
ok nie gamba dorang. empat2 ade di sini...cuma yang ke lima tu yg angkat tangan kt belakang tu..ntah sape..mase aku snap x de orang pun selaain 4 orng nie..bila aku buka priveuw balik tup tup ada plak tambahan wajah2 misteri diblakang nun..lambai2 lagi...eeeee...serem nye aku...tp macam aku kenal itu wajah..sape ye...?..ntah lah...perasaan aku je kot....
Ok. last story.... ari nie kami ada buat majlis perpisahan la untul 4 orang guru praktikum nie...sebab esok hari terakhir mereka di sekolah nie..so sekolah adakan majlis nie untuk merai'ekan dorang nie...ade la ucapan2 terakhir dari meraka...dri PK2 ...dan saguhati dari sekolah sebagai kenang kenangan...isk isk isk isk ..terharu la aku...sedi btol kamu mau pigi uda...nda la lg org ganti kelas PJ aku....terpaksa la aku mengajar balik..maklum la..2 bulan kamu orang ganti masa aku...rest habis katakan...hu hu hu hu hu...
So apa pun dari aku....aku harap kamu teruskan pengajian kamu... berjuang lah menimba ilmu sebagai harta untuk kamu terjun ke medan perjuangan yang sebenar nanti untuk mendidik anak bangsa kamu...eh eh eh eh...pidato plak aku..ni la ni terikut2 dgn kau suda syamsul..hehehehe..jgn mara a... aku mohon maaf banyak2 sama kamu sepanjang kamu berada di sikul kebagu tu..mana tau kan menggantiiiiiiii saja...masa ostad nie ..kui kui kui...ada tersalah kata terkasar bahasa....mengolok sana sini.terutama c.iman tu..kan selalu aku nasyid lagu ko tu ..harap2 ko x ambik hati la..kan man...dan mungkin dari cikgu isa, ckgu Di, ckgu juin..semua mcm aku jgak la....maaf kan kami jika ada yang menyebab kan kamu orang terasa kecik ati ka apa ka..dan sebagainya lah...
Harap2 lepas nie kita selalu berhubung lah ye...jgn malu2 plak..jijan tu misi ko belom solosai lagi dgn aku...hahhahaahha...cari 1 sama aku..(getaaah) ...dan baju adidas tu...klu ada yang mau..kasi tau aku jak...ok...lagi satu nati bila2 klu ada masa free kamu, boleh kita main lagi futsal sama2...ok. klu nak ajak minum2 pun bole ba klu kamu...cakap ja di mna...hehehehe.....
Ok lah dulu nie..banyak2 sangat menaip nie..nda jgak orang baca nie..silap2 aku ja baca sendiri..(BS+SS)..hahahaahaaaa....insyaallah...gambar2 yang lain tu akan di upload jgak di masa uan lain...wallahua'lam bissowaaab.
ok wassalam.
dari :
aku shidi aka dini.

No comments: